среда, 31. октобар 2012.

SPEED #4 SEMINAR - NOVI SAD


Nakon uspešnog seminara Nenada Koviljca u Grčkoj, došao je ubrzo i sad već mogu da kažem legendarni ” SPEED ” seminar četiri. Nedan radi punom parom na zadovoljstvo njegovih učenika, i kako je to već postala tradicija za čitaoce ” B.B.V. ” bloga prenosimo utiske sa ” SPEED 4 ” seminara. Nenad Koviljac nam je ukratko opisao o čemu se radilo na seminaru i neke svoje utiske : N.K. : U Novom Sadu 20.oktobra,2012. godine održao sam SPEED#4 Seminar. Seminar je održan u Wing Chun Kung Fu klubu Kuen iz Novog Sada-sifu Radoslav Ćurčić uz organizaciju Chinese Boxing and Martial Arts Academy Dragon-Nenad Koviljac. Ovo je tip seminara gde nije važno koju veštinu vežbate niti koji stil neke veštine. Na ovakvim seminarima-treninzima cilj je da se probudi svest vežbača i da se ubrza reakcija u “opasnim” situacijama! Vežbe su veoma zanimljive i nijedna nije ponovljena sa prošlih SPEED seminara,osim vežbe zagrevanja na fokuserima a karakteristične su za moje Speed seminare jer posle njih, vežbači imaju bolji uvid u realnost i svoju veštinu(bilo koja ona bila) bolje vežbaju! Drago mi je da su vežbači iz Novog Sada(domaćini) zadovoljni, kao i Beograđani koji su uvek prisutni na mojim seminarima a da ne govorim za Mitrovčane koji me imaju svaki dan! Kvalitet i sam trening je bio odličan i nije ok da ja govorim o sebi i seminaru, pitajte učesnike sta oni kažu! Zoran Borota iz Novog Sada nam je rekao : Kao učesnik ”Speed 4 ” seminara, veoma sam zadovoljan širokim programom vežbi koje na prvom mestu razvijaju brzinu reagovanja. Pošto u svakom sportu ili veštini brzina igra veliku ulogu, zato veoma rado radim ovaj tip treninga. Naučio sam dosta korisnih stvari,tako da mogu nastaviti vežbati iste…Seminar je jednostavno prava stvar, spajamo lepo i korisno, vežbamo, družimo se, upoznajemo nove drugare. Jedva čekam sledeći… Hvala organizatorima… Impresije i utiske o seminaru rekao nam je i Bojan Bilić ”SPEED 4 ” seminar dovoljno govori kakav je bio to što mi je upaljen svaki mišić na telu i što je vaga pokazala 1,9 kg manje nego pre početka seminara. Prva stvar koja mi se svidela je forsiranje nožnih udaraca, koji su po mom dosadašnjem iskustvu koliko treniram malo zapostavljeni u Wing Chun-u. Svidelo mi se i to što su vežbe bile sve iz realnih situacija i sa više protivnika pa se dobijalo na realnosti situacije i brzini reakcije kad te više ljudi napada. Druženje je bilo super, upoznali drugare iz Beograda i Sr. Mitrovice, koji su isto bili voljni da isprave greške koje su uočili. Naravno, najdraže mi je bilo u klinču sa Sifu Koviljcem, čisto da se zna da i mi Novosađani nismo za baciti . Vidimo se na sledećem seminaru. Namir Nuredini iz Beograda u kratkim crtama kaže za čitaoce ” B.B.V” : Seminar, održan 20.oktobra u Novom Sadu , bio je od boljih gde se moglo dosta naučiti i neke druge borbe i usavršiti sve u jedno . Drago mi je što sam deo ekipe gde mogu uporediti sparing i vežbe koje nismo radili . Veliki pozdrav! Nikola Mitrović iz Beograda također nam je preneo svoje utiske : Odličan seminar sve pohvale, dobro je poznavati i raditi i druge stvari koje nisu vezane isključivo za VT .Lakše je shvatiti koncept borenja uopšte, nijedan koncept nesme biti zatvoren jer nijedan koncept nije i nikad neće ni biti savršen. Takođe mogu reći čak i da su mi neke stvari iz VT-a jasnije posle ovoga i ako se nismo bavili mnogo VT-om. Verovatno zbog različitih polu-sparinga i vežbi vezanih za situacije u kojima čovek može da se nađe. Naravno bez sumnje treba još mnogo i bezprekidno da se radi na učenju baze jer to je neodvojiv i osnovni element (u našem slučaju VT) kako bi svaka nadgradnja bila još efikasnija. I za kraj ove priče pitali smo i jednu damu o svojim utiscima seminara, Novosađanka Jovana Pražić kaže : Prvi seminar ovog tipa, za mene, prošao je odlično – taman toliko naporan da sutradan jedva ustajem iz kreveta ali vrlo zadovoljna viđenim i postignutim. Uživala sam u jačini vežbi, za koje je učesnik seminara ipak morao biti prilično fizički spreman. Ako zanemarimo gužvicu u sali jer nas je bilo mnogo, odlično je što smo u toku seminara imali priliku da radimo, ne samo u parovima, već i sa više “protivnika”, kako bismo i mi malo slabiji (žene) osetili realnu situaciju uz jače “napadače”. Posebno su mi se svidele vežbe u poligonu (eskivaža od dva protivnika, blokiranjei vraćanje udaraca u krugu..), gde je smo se fokusirali na brzinu reakcije u napadu. Na kraju seminara (a to je ono što je bio moj odgovor na pitanje onima koji su me pitali – šta si ti sad, kao, mogla da naučiš za 3 sata?), stekla sam utisak da bih, zahvaljujući raznovrsnim vežbama, bolje reagovala u slučaju potencijalnog napada u bilo kojoj situaciji. Umesto dosadašnje rekacije skanjanja ili uzmicanja u strahu od povrede (bilo da je napad u sparingu na treningu ili proizvoljni na ulici), sigurna sam da bih mnogo ranije shvatila da sam napadnuta i adekvatnije odgovorila na udarac. Postajem svesnija da imam šanse da pružim bolju odbranu i da lakše primetim i odreagujem na udarac.Sada se malo manje plašim . P.S. ekipa je bila super, i trener i ostali učesnici vrlo spremni da pomognu, objasne i tako poboljšaju kvalitet vežbanja. Žao mi je što nismo posle svi zajedno ostali da se družimo.

Нема коментара:

Постави коментар