среда, 31. октобар 2012.

WSL PHB VT Seminar u Grckoj (Solun)


U jednom tekstu i glasnom razmišljanju naveo sam da mi imamo dobre stručnjake i majstore u Ving Čunu i da je krajnje vreme da to svet vidi. Evo moje razmišljanje Nenad Koviljac je potvrdio praktično i održali smo kratak razgovor u vidu intervjua o seminaru kojeg je održau u Grčkoj…
I.S. : Kako je došlo do toga da budeš pozvan u Grčku i održiš seminar? Kakva je bila atmosfera na trenigu, prijem i sl. Da li će biti još poziva ? N.K. : Nakon jednogodišnjeg dogovaranja, konačno sam održao seminar u Grčkoj u Solunu 12’13’14. oktobra 2012.godine. Do ovog seminara je došlo kako zbog interesovanja Grčkih vežbača i njihovog trenera Platon Dedeoglou, koji je sifu u sistemu William Cheunga, za razlike između mog i njihovog wing chuna tako i njihovog interesovanja za Wong Shun Leung Ving Tsun po liniji Philipp Bayera koji ja sad vežbam i predajem. Intrigantno je da ja kao majstor Cheung Wing Chuna, prelazim na WSL sistem i počinjem kao početnik tog sistema! Sva ta pitanja zanimaju mnoge a sifu Platon me je posle godinu dana dopisivanja i pozitivnog komentarisanja, pozvao da održim seminar u njegovom klubu u SelfDefense Wing Chun u Solunu. Nedaleko od hotela, dočekao me je Platon veoma srdačno i prijatno sa velikim izlivima sreće i radosti jer i on kao i ja pre WSL PHB VT’a bio u raznim dilemama oko veštine. Hotel “Mierva”, sa 4 zvezdice, prijatno osoblje i full apartman! Vec prvi dan (petak 12okt.) od 19 do 22h održao sam prvi trening po Filipovom sistemu isto kao kad sam ja počinjao i ljudi su bili iznenađeni lakoćom ali i snagom moje tehnike kao i puni pitanja kako ovo i zašto ono. U roku od ta tri sata predočio sam im skoro sve prednosti WSL sistema nad njihovim dotadašnjim sistemom kojeg dobro poznajem jer sam ga vežbao 20 godina. Pokazao sam im njihove greške, sve praktično i na delu i zalazio sve dublj u srž WSL sistema. I.S. : Kakvi su kod njih bili utisci? N.K. : Po izrazu lica video sam da su svi veoma oduševljeni! Već sledeće jutro (subota 13.okt) održao sam jutarnji trening sa Platonom u parku i neke stvari pojednostavio i dosta objasnio. Tog dana na večernji trening od 18h do 22h došlo je više ljudi, nekoliko sifuova iz drugih gradova kao i predstavnik Kali Eskrime, a sve to zbog izuzetnog ushićenja sifu Platona koji je bio veoma oduševljen koliko je WSL PHB sistem prost a efikasan! I.S. : Kakav je bio trening nakon svig tih posetioca ? N.K. : Trening je bio fantastičan, novo iskustvo za te vežbače kao i za mene, jer predajem u inostranstvu. Svi oni kao poznavaoci i iskusni vežbači wing chuna bili su zaprepašćeni nekim prostim objašnjenjima a tako velikim greškama koje se događaju tokom rada. Sve to smo polako ispravljali ali dalji trening će biti zaslužan za njihovo umeće u VT’u. Zadnji dan (nedelja 14.okt) održao sam trening od 10h do 13h i malo sam proširio program ali je bilo još dosta pitanja na koja sam sa lakoćom odgovorio u teoriji i praksi. Sve se lepo završilo, veoma pozitivno i reakcija je da žele opet da me zovu i u druge gradove jer moj način predavanja se njima sviđa kao i moj t.j. PHB Ving Tsun! Mogu da kažem da su Grci jedan temperamentan i toplokrvan narod, prihvatili su me srdačno i proveo sam jedan odličan vikend u Solunu sa njima, pored toga što sam pronašao nove prijatelje, lepo se proveo , ja sam trenirao i radio ono što najviše volim a to je WSL PHB VT. Opsti utisak Grčkih vežbača je iznenađujuće pozitivan jer su uvideli superiornost WSL PHB VT sistema treninga nad njihovim sistemom kao i rezultat svega toga a to je čista i praktična primena, bez koreografije. Sam sistem treninga zahteva mnogo snage i znoja ali kako poslovica kaže :TRAIN HARD FIGHT EASY!

Нема коментара:

Постави коментар